نحوه رفع خطای Loading Timeout کالاف موبایل – آموزش ای اس

[ad_1]

نحوه رفع خطای Loading Timeout کالاف موبایل – آموزش ای اس

چیکار کنیم کالاف تایم اوت نکنه ؟ این راهنما به شما کمک می کند هنگام شروع بازی از خطای  Loading Timeout در کالاف دیوتی موبایل جلوگیری کنید.

 

بازی‌ها حتماً دارای خطاهای کدنویسی هستند و برای بازی بزرگی مثل Call of Duty Mobile تفاوتی ندارد. برخی از اشکالات جزئی و کوتاه مدت هستند، اما برخی دیگر پایدار و بازی شکن هستند. خطای Loading Timeout یکی از موارد اخیر است زیرا در طول سال‌ها گریبانگیر بسیاری از کاربران iOS و Android شده است.

 

برای رفع خطا و از سرگیری بازی Call of Duty Mobile با تمام ویژگی‌های آن، کاری که باید انجام دهید در این مقاله توضیح داده شده  است.

 

چه چیزی باعث خطای Loading Timeout در CoD Mobile می شود؟

خطای Loading Timeout کالاف موبایل

خطای Loading Timeout در Call of Duty Mobile معمولاً نتیجه اتصال ضعیف اینترنت (Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه) است و هر کسی که از یک آدرس IP عمومی استفاده می کند مستعد مواجهه با آن است. علاوه بر این، بازیکنانی که بازی را در iOS یا اندروید آپدیت نکرده اند ممکن است با این مشکل مواجه شوند

 

جالب توجه است، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که پنجره Loading Timeout تنها زمانی ظاهر می‌شود که با حساب‌های موجود/قدیمی خود وارد شوند. استفاده از یک حساب کاربری جدید برای دسترسی به بازی ظاهراً آن را حذف می کند.

 

با این حال، ما به راه حل هایی می پردازیم که به شما کمک می کند بازی را با حساب مورد نظر خود انجام دهید زیرا ساخت یک حساب جدید مطمئنا ایده آل نیست.

 

چگونه تایم اوت کالاف را برطرف کنیم ؟ اندروید و آیفون

کاربران اندروید می توانند با تغییر تنظیمات شبکه تلفن همراه خود، خطای Loading Timeout را برطرف کنند :

 

۱. تنظیمات دستگاه را باز کنید و تنظیمات سیم و شبکه را انتخاب کنید.

۲. نوع شبکه ترجیحی را از ۴G (VOLTE) به ۲G یا ۳G تغییر دهید و سپس به ۴G برگردید.

۳. پس از اینکار، فقط داده های تلفن همراه خود را فعال کرده و بازی را اجرا کنید.

 

پاک کردن کش یک بازی می تواند به حل بیشتر مشکلات آن کمک کند.

برای کاربران وای فای و iOS، پاک کردن کش بازی (نه داده) را توصیه می کنیم. در دستگاه‌های اندروید موجود، می‌توان به تنظیمات برنامه مستقیماً از نماد برنامه دسترسی داشت. با این حال، در چندین رابط کاربری دیگر، کاربران باید به تنظیمات رفته و همه برنامه‌ها را باز کنند. در این لیست، آنها باید Call of Duty Mobile را پیدا کرده و کش آن را پاک کنند.

 

اگر هیچ یک از این روش ها به رفع خطای  Loading Timeout کالاف  کمک نکرد، آخرین راه حل نصب یک برنامه VPN و فعال کردن آن قبل از ورود به سیستم است . اینکار در درجه اول به برقراری مجدد ارتباط با سرورهای بازی کمک می کند.

 

هنگامی که از صفحه بارگیری بازی عبور کردید، VPN را ببندید و بازی باید بدون مشکل اجرا شود.

 

استفاده از VPN هر بار قبل از ورود به سیستم نباید ضروری باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که مشکل در عرض ۱۵ تا ۲۰ روز دوباره ظاهر شود، در این صورت باید یک بار دیگر به یک برنامه VPN تکیه کنید.

 

شایان ذکر است که استفاده از VPN خطاهای دیگری مانند اتصال به سرور و خطای شبکه را نیز برطرف می کند.

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *