چگونه در گوگل و اینستاگرام دیده شویم؟ – آموزش ای اس

[ad_1]

چگونه در گوگل و اینستاگرام دیده شویم؟ – آموزش ای اس

امروزه فضای دیجیتال و دنیای اینترنت روزبه‌روز در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه افراد بیشتری به استفاده از موتورهای جست‌وجوگر، شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌های دیجیتالی روی می‌آورند. در چنین شرایطی و با توجه به امکان دسترسی آسان به مخاطبین هدف و مشتریان بالقوه، حضور افراد و کسب‌وکارها در این فضا، بسیار ضروری است. در واقع کسب‌وکارها با فعالیت هدفمند در دنیای دیجیتال، می‌‌توانند به راحتی به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنند. این موضوع، باعث شده تا فرصت‌های شغلی متعدد و بی‌نظیری در دنیای دیجیتال مارکتینگ ایجاد شود و افراد علاقه‌مند بتوانند با فراگیری مهارت‌های مورد نیاز در این زمینه‌ها فعالیت کنند.

 

در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا دو کانال بازاریابی دیجیتال را معرفی کرده و لزوم شرکت در دوره‌های آموزشی آن‌ها را بررسی نماییم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

دوره جامع سئو

اولین کانال تبلیغاتی که بسیاری از افراد نام آن را شنیده‌اند اما از ماهیت عملکرد آن اطلاعی ندارند، سئو است. سئو در واقع به کسب‌وکارها و افراد کمک می‌کند تا وب‌سایت پویاتری داشته باشند. در واقع سئو نشان‌دهنده مسیر درست رعایت اصول مورد تأیید موتورهای جست‌وجوگر و کاربران فضای دیجیتال است. با سئو می‌توان رتبه سایت را بر روی کلمات کلیدی دلخواه بهبود داد تا به کاربران بیشتری نمایش داده شود و در نتیجه، میزان بازدید از وب‌سایت افزایش یابد.

 

برای اینکه بتوان یک وب‌سایت را به خوبی سئو کرد؛ نیاز است تا اصول و قواعد مشخصی را آموزش دید. به بیان دیگر افراد برای سئوکار شدن، نیاز دارند تا در دوره‌های مختلف آموزش سئو حضور پیدا کرده و این مهارت را یاد بگیرند. دوره‌های مختلفی در رابطه با سئو وجود دارد؛ ولی بهترین دوره برای افرادی که می‌خواهند این کانال تبلیغاتی را به خوبی بشناسند و راه کسب درآمد از آن را پیدا کنند، دوره جامع سئو است. در واقع دوره جامع سئو، مناسب کارشناسان سئو، سئوکاران فریلنسر، مدیران دیجیتال مارکتینگ، مشاوران سئو و… بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این دوره، شاهد آموزش‌های اصولی و کاربردی باشند.

 

دوره ادمین اینستاگرام

دومین کانال تبلیغاتی که در بین افراد مختلف محبوبیت بسیار زیادی دارد، سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی است. در واقع منظور از مدیریت شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌ها و شبکه‌های مختلفی چون اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین، پینترست و… است. اما در ایران و در میان تمامی این شبکه‌ها و پلتفرم‌ها، شبکه اجتماعی اینستاگرام، مخاطبان بیشتری دارد. در نتیجه این موضوع، اولین اقدام بسیاری از کسب‌وکارها برای بازاریابی دیجیتال و اینترنتی، فعالیت در اینستاگرام است.

 

به طور کلی باید در نظر داشت که فعالیت موفق در هر یک از کانال‌های دیجیتال مارکتینگ، نیازمند یادگرفتن مهارت‌های متعدد، خلاقیت و تجربه است. در واقع هر فردی نمی‌تواند صرفاً با حضور در این شبکه‌ها، بازدید‌های قابل‌توجه به دست آورد.

 

بر اساس همین موارد، بسیاری از متخصصان فعال در این زمینه، همواره مطالب و نکات پراهمیت در این رابطه را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. دوره ادمین اینستاگرام در واقع یکی از این دوره‌ها است. در این دوره، علاقه‌مندان به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌توانند مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت و رشد یک صفحه را آموزش دیده و اقدامات مورد نیاز برای آن را صورت دهند.

 

به طور کلی باید در نظر داشت که افزایش سریع فالور در اینستاگرام ، تنها از یک طریق ممکن بوده و آن بهره‌مندی از تجربه و تخصص افراد مرتبط با این حوزه است. در واقع اگر یک صفحه اینستاگرامی دارید و می‌خواهید این صفحه رشد داشته باشد و فالوورهای بسیاری را جمع کند، باید از افراد متخصص در زمینه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و همچنین افرادی که در دوره ادمین اینستاگرام شرکت کرده‌اند و در این فضا حضور داشته‌اند کمک بگیرید.

 

بهترین آکادمی برای شرکت در دوره جامع سئو و دوره ادمین اینستاگرام

با توجه به گسترش فعالیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ، امروزه آکادمی‌ها و آموزشگاه‌های بسیاری در جهت آموزش کانال‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ راه‌اندازی شده‌اند. این موضوع باعث شده تا شناخت بهترین آکادمی‌ها و کاربردی‌‌ترین دوره‌ها کمی سخت به نظر برسد. در همین جهت، قصد داریم تا بهترین و اولین آکادمی آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران را معرفی نماییم. آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان، بهترین مؤسسه آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران بوده که از زمان شروع فعالیت خود تا به امروز، بیش از ۶۰۰۰ دانشجو را آموزش داده است. این آکادمی با بهره‌مندی از اساتید باتجربه و متخصص در زمینه‌های مختلف، توانسته بهترین دوره‌های آموزشی را آماده و برگزار کند. علاقه‌مندان به یادگیری دیجیتال مارکتینگ و شرکت در دوره‌های مختلف مانند دوره جامع سئو و دوره ادمین اینستاگرام می‌توانند کلاس‌هاو دوره‌های این مؤسسه را زیر نظر داشته باشند.

 

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا برترین آکادمی برگزارکننده دوره ادمین اینستاگرام و دوره جامع سئو را معرفی کنیم. همان‌طور که گفتیم، سئو و مدیریت شبکه‌های اجتماعی دو نمونه از خدمات دیجیتال مارکتینگ هستند که بسیار کاربردی بوده و امروزه فرصت‌های شغلی متعددی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌اند. همچنین به این نکته اشاره نمودیم که برای نتیجه‌گیری بهتر از سئو و همچنین افزایش سریع فالور در اینستاگرام، بهترین راه، استفاده از تخصص و تجربه افراد فعال در این زمینه و یا شرکت در دوره‌های مختلف با هدف یادگیری این کانال‌ها است.

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *