دانلود مجموعه عکس png صحیح و غلط (۲۰ تایی) – آموزش ای اس

[ad_1]

دانلود مجموعه عکس png صحیح و غلط (۲۰ تایی) – آموزش ای اس

دانلود عکس png صحیح و غلط

امروز با پک ۲۰ تایی مجموعه آیکون های بدون پشت زمینه  png صحیح و غلط برای دانلود خدمت شما هستیم. شما می توانید از این مجموعه تصاویر کاربردی در همه نرم افزارهای موبایل مانند اینشات، پیکس آرت و ویندوزی مثل فتوشاپ ، پاورپوینت، ورد یا اکسل بدون اینکه پشت زمینه شما را خراب نمایند، استفاده نمایید.

 

دانلود عکس های png صحیح و غلط

عکس ضربدر و تیک

یکی از کاربردی ترین موارد برای طراحی یک بنر ، تصویر یا حتی فایل کاربردی مثل حضور و غیاب در اکسل یا word استفاده از آیکون های ضربدر (غلط) و تیک (صحیح) می باشد، که در این مجموعه کاربری ما برای شما یک مجموعه ۲۰ تایی رایگان را آماده کرده ایم.

 

  دانلود  مستقیم با حجم ۱۰ مگابایت

 

این مجموعه فایل شامل فایل های بدون پشت زمینه با فرمت PNG هستند و به راحتی و بدون نگرانی از بابت بهم خوردن پشت زمینه کار خود، می توانید در هر نرم افزاری چه گوشی و ویندوز از آن ها استفاده کنید.

 

اگر کارهای طراحی انجام می دهید و قصد تولید محتوای سریع و حرفه ای تری دارید، پیشنهاد میکنم مطلب بعدی با عنوان جعبه ابزار تولید محتوا – پکیج کامل و طلایی را از دست ندهید، تو این مطلب ما براتون بیش از ۵۰ گیگابایت فایل کاربردی قرار دادیم که واقعا کاملترین پکیج تولید محتوا در اینترنت هست.

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *