ساعت مچی چه برندی بخرم؟ راهنمای خرید برندهای ساعت مچی

[ad_1]

سوال مهم درهنگام خرید ساعت مچی که خیلی‌ها می‌پرسند این است که ساعت مچی چه برندی خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت که نکته مهم هزینه‌ای است که می‌خواهید برای خرید ساعت انجام دهید چقدر است؟ نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، می‌توانید برندهای مختلف ساعت را در نظر داشته باشید. اما در نوشتار سعی کردیم که با بودجه‌های مختلف ساعت‌های مناسب را معرفی کنیم تا شما عزیزان هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

خرید ساعت برند متناسب با بودجه‌مان

اگر میخواهید هزینه کمی بپردازید و نمی‌خواهید به اصطلاح به جیبتان فشار نیاید و یک ساعت اقتصادی تهیه کنید به شما دو برند کاسیو(CASIO) و کیو اند کیو (Q & Q) یا نوی فورس(NAVI FORCE) را پیشنهاد می‌کنیم. البته برند کاسیو کلکسیون‌های متفاوتی دارد. ساعت‌های اقتصادی این برند، کلکسیون جنرال آن می‌باشد. اگر می‌خواهید ساعت کمتر از 60 دلار که به ساعت‌های اکونومی و اقتصادی مشهور هستند(حدود سه نیم میلیون تومان در اسفندماه 1402) بخرید، این برندها پیشنهاد می‌شوند. کیفیت خوب و منطقی‌ای که ساعت‌های دارند باعث شده طرفداران زیادی در دنیا پیدا کنند و افراد زیادی به آنها علاقه‌مند شوند. تهیه این ساعت‌های بجای خرید ساعت‌های فیک یا های کپی در این رنج قیمت بسیار عاقلانه‎‌تر و منطقی‌تر است.

اگر میخواهید بین 60 تا 120 دلار( حدود سه و نیم میلیون تا هفت میلیون در اسفندماه 1402) هزینه کنید، برندهای خوبی در این بازه‌ی قیمتی موجود است. برندهای همچون اوماکس(OMAX)، سرجیو تاچینی( SERGIO TACCHINI)، الگنگس(ELEGANGS)، رومانسون(ROMANSON) را تهیه کنید. هرچقدر بودجه شما به انتهای این بازه نزدیک باشد، طبیعتا کیفیت ساعت‌هایی که خریداری میکنید، بیشتر می‌شود چون می‌توانید یک ساعت تمام استیل تهیه کنید که سالیان زیادی بدون تغییررنگ و حالت می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بین 120 تا 200 دلار هزینه کنید (هفت تا دوازده میلیون در اسفندماه 1402)، می‌توانید سراغ خانوده ساعت‌های پولو(POLO) یا برخی مدلهای جی‌شاک یا ادیفایس کاسیو(CASIO G-SHOCK, EDIFICE ) یا سیتیزن(CITIZEN) یا جاست کاوالی(JUST CAVALLI) یا امپریو آرمانی(EMPERIO ARMANI) بروید. دقت کنید در این بازه‌ی قیمتی همانطور که مشاهده می‌کنید، تنوع مدل‌ها و برندها بسیار زیاد است و این باعث می‌شود انتخاب شما سخت ولی در عوض متنوع باشد. نکته مهم در انتخاب ساعت در این بازه این است که باید ساعت به دلتان بنشیند و کاملا سلیقه است. از نظر کیفیت ساخت تمام برندهایی که معرفی شد، کیفیت ساخت خوبی دارند، اما ساعت‌های ادیفایس و جی‌شاک و بعضی از مدلهای سیتیزن قطعا کیفیت ساخت بهتری دارند البته بازهم در خرید سلیقه شماست که باید از ساعت خوشتان بیاید.

اگر به فکر خرید ساعت بالای 200 دلار( بیشتر از دوازده میلیون در اسفندماه 1402) هستید، برندهایی همچون سیکو(SEIKO)، تیسوت(TISSOT)، سواچ(SWATCH) می‌تواند انتخاب‌های خوبی باشد. کیفیت، اصالت، کارآیی و دوام بالا از جمله مزایای این برندهاست. پیشنهاد ما در این بازه خرید ساعت‌های سوئیسی است، هرچند ساعت‌های برند سیکو نیز کیفیت ساخت و کارآیی فوق العاده‌ای دارند، اما ساعت ساخت سوئیس یک چیز دیگر است. این را وقتی متوجه می‌شوید که برندها را کنار یکدیگر بگذارید. دقیقا مشخص می‌شود که ساعت‌های سوئیسی با چه ظرافتی طراحی شده اند. هر چند نمی توانیم از کیفیت بالای ساعت‌های سیکو بگذریم. البته این ساعت‌ها قیمت‌های بالایی ندارند و اگر شما بخواهید بیشتر از این رقم‌ها هزینه کنید باید به سراغ ساعت‌های لاکچری بروید.

برندهایی نظیر همیلتون(HAMILTON)، اودمارس پیگه(AP) یا اگر بازهم قیمت‌های بالاتری در نظر دارید، رولکس(ROLEX)، امگا(OMEGA) و… را خریداری کنید.

برای خرید ساعت‌هایی که معرفی کردیم شما باید به دو نکته اساسی توجه داشته باشید. اول اینکه ساعت‌ها را باید با گارانتی اصلی تهیه کنید تا خدمات پس از فروش دریافت کنید و موضوع بعدی اینکه این ساعت‌های را باید از فروشگاه معتبر خریداری کنید. خرید ساعت مچی از فروشگاه معتبر نکته بسیار مهمی است که متاسفانه بعضی از هموطنان با رعایت نکردن این مورد دچار ضررهای زیادی می‌شوند.

[ad_2]

ساعت مچی چه برندی بخرم؟ راهنمای خرید برندهای ساعت مچی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *