۱۰ تا بهترین بازی دوچرخه برای کامپیوتر – آموزش ای اس

[ad_1]

۱۰ تا بهترین بازی دوچرخه برای کامپیوتر – آموزش ای اس

در میان تمام ژانرهای بازی که آرامش بخش و در عین حال اعتیاد آور هستند، یک بازی دوچرخه برای کامپیوتر میتونه جزو  محبوب ترین بازی ها برای هر گیمری باشه. چه فقط یک بازی مسابقه ای دوچرخه سواری باشد یا یک بازی RPG که در آن نقشه را با دوچرخه کاوش خواهید کرد، این ژانر بازی می تواند خنده دار، اعتیادآور و آرامش بخش باشد.

 

چالش برانگیزترین بخش دوست داشتن یک بازی دوچرخه، موانع خیابانی، گرافیک و موسیقی متن آن است. به همین دلیل  پیدا کردن بهترین بازی های دوچرخه برای کامپیوتر بسیار دشوار است. اما نگران نباشید. امروز، ۱۰ بازی دوچرخه سواری را بررسی خواهیم کرد که باید آنها را دوست داشته باشید.

 

بهترین بازی های دوچرخه برای کامپیوتر

ما تعداد زیادی بازی دوچرخه را برای رایانه شخصی آزمایش کرده ایم تا بتوانیم بهترین بازی هایی را که همه دوست دارند انتخاب کنیم. با وجود اینکه مجبور بودیم از میان زباله های زیادی عبور کنیم، برخی بازی ها ما را به سادگی معتاد کردند. ما همچنین برخی از بازی های مورد علاقه شخصی خود را نیز اضافه کردیم. با این حال، ما معتقدیم که سلیقه همه یکسان نیست. بنابراین، حتما جزئیات را بررسی کنید تا مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

 

۱. Knights and Bikes

بازی Knights and Bikes

بیایید با یک بازی دوچرخه سواری منحصر به فرد شروع کنیم که می توانید در رایانه شخصی خود از آن لذت ببرید. شوالیه و دوچرخه در رابطه با برخی از مسابقات دوچرخه سواری سنتی نیست. اما در مورد سفر دو دختر در یک جزیره کوچک است. این بازی که در دهه ۱۹۸۰ می گذرد، شما را به ماجراجویی سفر این دو دختر کوچک که عاشق دوچرخه سواری هستند می برد.

 

در حالی که دوچرخه سواری می کنید، می توانید از کاوش در جزیره با یک طرح کامل از پیچ و تاب لذت ببرید. در راه خود، با شخصیت های زیادی با پیشینه و پیوندهای خاص روبرو خواهید شد.

 

۲. Riders Republic

بازی Riders Republic

Ubisoft RB یا Riders Republic را برای گیمرهای مشتاق دوچرخه سواری و BMX معرفی می کند . این بازی یک بسته کامل برای عاشقانه به بازی دوچرخه است و مجموعه عظیمی از بازی های خیابانی را در یک مکان ارائه می دهد. شما با یک جامعه تعاملی از گیمرها از سراسر جهان روبرو خواهید شد.

 

Riders Republic برای رایانه های شخصی بهینه سازی شده است و بر روی پلتفرم های دیگری مانند ایکس باکس و پلی استیشن نیز موجود است. هرازگاهی محتوای جدیدی دریافت خواهید کرد و مزایای فصلی آنقدر خوب است که نمی‌توانید آن را از دست بدهید. این بازی شامل بسیاری از حالت های مسابقه و یک گزینه حرفه ای واقعی برای بازیکنان هاردکور است. حتی می‌توانید از گیم‌پدها و سایر کنترل‌کننده‌های کامپیوتر  بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

 

۳. Descenders

بازی دوچرخه برای کامپیوتر

در اینجا یک بازی دوچرخه سواری جالب با گیم پلی به سبک BMX به نام Descenders معرفی کرده ایم . شما چندین حالت خواهید داشت که می توانید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هر یک از تیم های موجود دارای ویژگی های واقعی هستند . بازی در Steam و کنسول های دیگر موجود است .

 

دنیای بازی بسیار زنده و همیشه در حال تغییر است. همانطور که با سبک بازی ترجیحی کنار می آیید، محیط درون بازی را دوست خواهید داشت. پشتیبانی مناسبی از گیم پدها وجود دارد و می توانید با سرور اختصاصی Discord به راحتی به جامعه بازی بپیوندید.  با دیگر بازیکنان ترکیب شده و تیم خود را به شکوه سواری هدایت کنید.

 

۴. Guts and Glory

بازی دوچرخه Guts and Glory

در اینجا یکی دیگر از بازی های دوچرخه سواری منحصر به فرد با انواع مسابقات اتومبیل رانی را برای کامپیوتر معرفی کرده ایم. این یک جواهر پنهان است که در آن شما تمام هیجان مسابقه دوچرخه سواری را همراه با حالت عجیب و غریب و خنده دار خواهید داشت. Guts and Glory یک بازی ترکیبی با رویکردی متفاوت است که در آن با اکشن و ماجراجویی مداوم روبرو خواهید شد.

 

شما باید از برجک ها، جاده های ناهموار، مواد منفجره و موارد دیگر جان سالم به در ببرید. این بازی مستقل لذت کاملی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما به راحتی می توانید گیم پد کامپیوتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در دنیای بازی گم شوید. گیم پلی بازی ساده است: شما باید با طفره رفتن از موانع متعدد تا خط پایان در مسابقه پیروز شوید.

 

۵. Pro Cycling Manager

بازی Pro Cycling Manager

با Pro Cycling Manager آشنا شوید ، یک بازی دوچرخه سواری واقع گرایانه با کارهای زیادی که باید در یک مکان انجام دهید. این بازی مسابقه دوچرخه سواری را به دلیل سازگاری با اکثر اجزای رایانه شخصی دوست خواهید داشت. شما می توانید این بازی را با نیازهای سخت افزاری متوسط ​​تا حداقل انجام دهید. همچنین برای راحتی شما در کتابخانه Steam موجود است.

 

در بازی ، حالت های متعدد، جلسات آموزشی و زمین های واقعی را خواهید یافت. که شامل تمام تیم های رسمی در دنیای دوچرخه سواری حرفه ای است. سیستم رتبه بندی شبیه واقعیت است، بنابراین مانند بازی در تورها و مسابقات واقعی است. شما این آزادی را خواهید داشت که همه چیز را در حوزه دوچرخه سواری حرفه ای کنترل کنید. گرافیک باکیفیت آن باعث جذابیت برای بیشتر گیمرها شده است.

 

۶. Tour De Force

بازی توردوفرانس

اگر به دنبال یک بازی دوچرخه سواری برای کامپیوتر شخصی خود هستید، به دنبال آن نباشید و Tour De Force را امتحان کنید . این یک بازی مسابقه ای سبک کلاسیک است که با سبک گرافیکی پیکسلی قدیمی عرضه می شود. این بازی دارای دو حالت بازی خاص است که عبارتند از ZX Spectrum و Amstrad CPC. اگر مسابقه دوچرخه برای شما سرگرم کننده باشد، از هر دو حالت لذت خواهید برد.

 

در مسیر خود به سمت جاده های مسابقه، موانع سختی را پیدا خواهید کرد به طوری که بازی نمی تواند آنقدر آسان باشد. برای برنده شدن در مسابقه باید به درستی با موانع برخورد کنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که این یک بازی دوچرخه‌سواری رده بالا برای رایانه‌های شخصی با گرافیک فوق‌العاده مانند GTA 5 نیست. اگر با گرافیک پیکسل مشکلی ندارید، باید آن را امتحان کنید.

 

۷. تور دو فرانس

تور دو فرانس

یکی دیگر از بازی‌های مسابقه‌ای دوچرخه سواری در اینجا، و این بار، با گرافیک و پس‌زمینه پیشرفته‌تر بهبود یافته است. این تور دو فرانس است . یک بازی مسابقه‌ای به سبک ماراتن شانه به شانه، در جاده‌های فرانسه برگزار می‌شود. شما از ۲۱ مرحله در یک بازی لذت خواهید برد که در آن مسابقه در مناطق مختلف را تجربه خواهید کرد.

 

شما همچنین از مسابقه در کوه و سایر مکان های زیبا لذت خواهید برد، نه فقط در خیابان های فرانسه. علاوه بر این، توسعه دهندگان بازی همچنان به اضافه کردن حالت های جدید ادامه می دهند تا بتوانید با تنظیمات مختلف از بازی لذت ببرید. اخیراً حالت‌ Descent of the Moment را منتشر کردند که فراتر از انتظارات شما از یک بازی مسابقه‌ای چرخه‌ای است.

 

۸. PUBG: Battlegrounds

بازی PUBG: Battlegrounds

اگر اخیراً بازی PUBG را انجام نداده اید ، باید از دیدن این بازی در لیست شگفت زده شوید. ممکن است با فکر کردن در مورد اینکه چگونه PUBG می تواند بهترین بازی دوچرخه سواری برای رایانه شخصی باشد، گیج شوید. خوب، اخیراً PUBG دوچرخه ها را روی نقشه های خود معرفی کرده است. می توانید چرخه های قابل حمل را اینجا و آنجا پیدا کنید تا در هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید.

 

در نقشه گسترده Erangle، Livik و دیگران، می توانید دوچرخه های تاشو پیدا کنید که می توانید در کیف خود حمل کنید. در صورت نیاز می توانید آنها را از شر دوچرخه سواری گران قیمت و کشتن دشمنان خلاص کنید. برخی از دوچرخه‌ها دارای دو صندلی هستند تا بتوانید دوستان خود را در حین مسابقه حمل کنید. همچنین، چند ایستگاه دوچرخه پیدا خواهید کرد که می توانید یکی از آنها را برای استفاده انتخاب کنید.

 

۹. Spirit of The Island

بازی Spirit of The Island

برای دوستداران سندباکس ، Spirit Of the Island باید بهترین بازی دوچرخه سواری باشد که می توانید روی رایانه شخصی خود امتحان کنید. این یک بازی آنلاین Cross-Platform است که نیازی به نصب آن روی رایانه شخصی خود ندارید. در عوض، می‌توانید از اجرای این بازی بر روی پلتفرم‌هایی مانند Steam لذت ببرید. با این حال، این بازی فقط در مورد دوچرخه سواری شما نیست. در واقع، یک طرح شگفت انگیز، شخصیت های مختلف، و یک داستان پس زمینه هیجان انگیز وجود دارد.

 

در اینجا، شما یک شرکت بزرگ خواهید داشت که نمی توانید با پای پیاده آن را کشف کنید. برای بررسی قسمت‌های مختلف مزرعه‌تان باید دوچرخه سواری کنید. همچنین، می توانید برای فروش محصولات خود غذا بپزید، به گاوهای خود غذا بدهید و مغازه بسازید. علاوه بر این، تحویل غذا در چرخه مورد علاقه شما هیجان انگیزترین بخش در اینجا خواهد بود.

 

۱۰. BikeOut

بازی دوچرخه برای کامپیوتر

BikeOut  یک بازی دوچرخه سواری مدرن با گرافیک بالا که برای لذت بردن از دوچرخه سواری بر روی Unreal Engine توسعه یافته است. این یک بازی  کاملاً خنده دار و در عین حال اعتیاد آور است که در آن شما شروع به نوب بودن خواهید کرد و وظیفه شما این است که به تدریج مهارت سواری خود را توسعه دهید. بنابراین، کل سفر بسیار روان و واقع بینانه خواهد بود.

 

در BikeOut، از بازی از دید اول و سوم شخص لذت خواهید برد. گزینه های سفارشی سازی زیادی برای تنظیمات و حالت های بازی وجود خواهد داشت. همچنین دوچرخه سواری در هنگام برخورد با موانع این بازی را اعتیاد آورتر می کند. بهترین بخش، توانایی کاوش سناریوها با عناصر گرافیکی مدرن است.

 

 

در پایان

بازی های دوچرخه سواری همیشه سرگرم کننده و آرامش بخش هستند. وقتی روز طولانی دارید و هنوز می خواهید از بازی در کامپیوتر خود لذت ببرید، باید هر یک از این بازی های دوچرخه سواری این لیست را برای سیستم امتحان کنید. در میان این ۱۰ گزینه، تور دو فرانس، BikeOut و Riders Republic را نباید از دست بدهید.

 

با این حال، حتما جزئیات را بررسی کنید تا بدانید که آیا این بازی با سلیقه شما مطابقت دارد یا خیر. همچنین، بازی ها را می توانید با جستجو در گوگل یا استیم به راحتی دانلود و نصب کنید.

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *