عکس بدون متن برای استوری (دانلود 100 تصویر جذاب) – آموزش ای اس

[ad_1]

عکس بدون متن برای استوری (دانلود 100 تصویر جذاب) – آموزش ای اس

استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای ارتباط با مخاطبان و افزایش تعامل پیج شما می باشد. برنامه اینستاگرام، بصورت پیشفرض مجموعه ای از بک گراندها و قالب ها را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما به انداز کافی جذاب نیستند. از این رو استفاده از تصاویر آماده در طراحی استوری ها شما کار شما را راحت و سریع و البته جذاب تر خواهد کرد. این مقاله برای شما  بیش از ۱۰۰ عکس بدون متن برای استوری صبح بخیر، استوری تعاملی ، استوری تبلیغاتی و …. را برای نوشتن متن های شما آماده کرده است که می توانید همگی آن ها را بصورت راحت در قالب یک فایل فشرده شده (ZIP) دانلود کنید.

 

بعد از دانلود این تصاویر، می توانید به واسطه برنامه های اینشات یا خود بخش استوری اینستاگرام، طراحی و متن موردنظر خود را بر روی تصاویر قرار بدهید. در ادامه می خواهیم چند نمونه از این تصاویر جذاب آماده را به نمایش بگذاریم. لینک های دانلود در انتهای مطلب در دسترس هستند.

 

عکس آماده خام برای قالب استوری

عکس بدون متن برای استوری

قالب های PNG جذاب و شیک برای استوری

قالب های PNG استوری

عکس آماده برای استوری اینستاگرام

عکس بدون متن زیبا

عکس بدون متن برای نوشتن

عکس برای استوری

 

 

 

امیدواریم که این مجوعه تصویر آماده برای طراحی ، ایده آل باشد. از این تصاویر می توانید با هر موضوعی استفاده کنید. در صورتی که نیاز به قالب و کاور خام آماده پست اینستاگرام به همراه کلی ابزار خفن دیگه برای طراحی و تولید محتوا در گوشی نیز دارید، مطلب بعدی ما عنوان دانلود ۷۰۰ قالب پست اینستاگرام PNG خام و آماده را از دست ندهید.

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *