۷ بازی که می توانید در گوگل بازی کنید – آموزش ای اس

[ad_1]

۷ بازی که می توانید در گوگل بازی کنید – آموزش ای اس

بدون خروج از جستجوی Google، در مرورگر خود بازی کنید. اینترنت کاملاً پر از بازی هایی است که می توانید در مرورگر خود بازی کنید. با این حال، نیازی نیست که از  یک وب سایت با بازی های آنلاین استفاده کنید. تعداد انگشت شماری بازی ساده و اعتیادآور وجود دارد که می توانید مستقیماً از صفحه اصلی گوگل بازی کنید.

 

مار بازی با گوگل

 مار بازی با گوگل

بازی کلاسیک “مار” که ممکن است از گوشی های هوشمند بسیار اولیه به خاطر داشته باشید، برای بازی در گوگل در دسترس است. مفهوم ساده است: شما یک مار را روی یک شبکه با کلیدهای جهت دار کنترل می کنید. سیب ها به صورت تصادفی ظاهر می شوند و این وظیفه شماست که آنها را بخورید. هر بار که یک سیب می خورید، مار بلندتر می شود. اگر به مرز یا دم خود ضربه بزنید، بازی تمام می شود.

 

 

Google Pac-Man

Google Pac-Man

یکی از نمادین‌ترین بازی‌های آرکید تمام دوران برای بازی مستقیماً از گوگل در دسترس است—بدون نیاز به توکن. به سادگی از کلیدهای جهت دار استفاده کنید تا Pac-Man را به اطراف حرکت دهید، نقاط و میوه ها را در حالی که از ارواح دوری می کنید، بجویید. تا زمانی که ممکن است زنده بمانید و امتیاز بالایی کسب کنید.

 

  • عبارت جستجو: Pac-Man + لینک

 

Google Minesweeper

بازی های مخفی گوگل کروم

برای بازی Minesweeper دیگر به نسخه قدیمی ویندوز مایکروسافت نیاز ندارید ( به هر حال دیگر شامل آن نمی شود ). Minesweeper که اغلب به عنوان “سودوکو با انفجار” توصیف می شود، تماماً در مورد پاک کردن شبکه ای از کاشی ها است و در عین حال از کاشی هایی که در زیر آنها بمب وجود دارد اجتناب می کند. اگر به بمبی برخرود کردید، بازی تمام شده است.

 

  • عبارت جستجو: Minesweeper + لینک 

 

Google Solitaire

بازی در گوگل کروم

صحبت از بازی های کلاسیک ویندوز شد، می توانید بازی Solitaire را در گوگل نیز بازی کنید. هدف این بازی ورق تک نفره پاک کردن تمام کارت ها از روی میز است. این کار را با چیدن کارت ها به ترتیب عددی از آس تا کینگ انجام می دهید. هنگامی که ۱۳ کارت کامل را مرتب کردید، می توان آنها را حذف کرد.

 

  • عبارت جستجو: Solitaire + لینک

 

Google Tic-Tac-Toe

Google Tic-Tac-Toe

Tic-Tac-Toe – که به نام‌های “noughts و cross” و “Xs and Os” نیز شناخته می‌شود – به مصر باستان در حدود ۱۳۰۰ سال قبل از میلاد برمی‌گردد.  به سادگی تایپ کردن «tic tac toe» در جستجوی Google بازی را شروع کنید. و سرگرم شوید.

 

  • عبارت جستجو: Tic Tac Toe + لینک

 

Google Memory Game

بازی های گوگل

به دنبال بازی ای هستید که مغز شما را آزمایش کند؟ بازی حافظه موزیکال گوگل بهترین گزینه است. ایده به خاطر سپردن دنباله ای از صداهای ساخته شده توسط چهار موجود دریایی. با یک صدا شروع می شود، سپس هر دور یک صدای دیگر اضافه می کند.

 

  • عبارت جستجو: Memory Game + لینک

 

بازی دایناسور گوگل کروم بدون اینترنت

دایناسور گوگل

 این یکی از نظر فنی یک بازی گوگل نیست ، اما می توان آن را مستقیماً در مرورگر کروم حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید بازی کرد. در واقع، بازی Dino Run دقیقاً برای همین هدف ساخته شده است: کاری که در زمان قطع اینترنت انجام شود. اگر برای شما اینطور نیست، به chrome://dino بروید و شروع به پریدن کنید.

 

Google Doodle Games

 Google Doodle Games

بازی های ذکر شده در بالا را می توان با جستجوی نام آنها در Google.com انجام داد. با این حال، تعداد زیادی بازی دیگر نیز وجود دارد. گوگل به صورت دوره ای بازی ها را برای موقعیت های خاص در صفحه اصلی خود قرار می دهد. همه این بازی‌ها بایگانی شده‌اند، و بعد از اینکه از صفحه اصلی خارج شدند، همچنان می‌توانید آن‌ها را بازی کنید. لیست ما از بهترین بازی های برتر Google Doodle را بررسی کنید و برای اطلاعات بیشتر از doodles.google دیدن کنید .

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *