دانلود ۱۰ فونت جذاب برای طراحی کاور – آموزش ای اس

[ad_1]

دانلود ۱۰ فونت جذاب برای طراحی کاور – آموزش ای اس

برای طراحی کاورهای جذاب اینستاگرام یا یوتیوب و سایت خود بدون شک فونت یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار برای زیبایی و جذابیت طراحی های شما می باشد. این مطلب از لرن پارسی شامل معرفی و دانلود مستقیم ۱۰ فونت جذاب فارسی رایگان برای طراحی کاور اکسپلوری شما می باشد.

دانلود  فونت طراحی کاور

در این مجموعه ما ده فونت جذاب فارسی برای طراحی کاورهای شما را قرار داده ایم که می توانید در اینشات یا پیکس آرت و حتی فتوشاپ یا پاورپوینت استفاده کرده و طراحی های خود را چشم نواز تر نمایید.

 

  1. مربع
  2. دوران
  3. کاغذ
  4. جوان
  5. بهمن
  6. یکان
  7. دیبا
  8. مشتی
  9. ثریا
  10. دلبر

 

این مجموعه فونت را در قالب یک فایل فشرده شده ، می توانید از لینک زیر دانلود کنید و بعد از خارج کردن فونت ها از حالت فشرده آن ها را در برنامه مربوطه یا کامپیوتر خود نصب کنید.

 

  دانلود فونت ها | حجم : ۲ مگابایت

 

تایپوگرافی مناسب می تواند جلوه ای جذاب داشته باشد و اطمینان حاصل کند که پیام مورد نظر در پست به وضوح و به یاد ماندنی ارائه می شود. فونت‌هایی که داستان‌ها، کاورها و پست‌های شما را زیبا می‌کنند، کلمات را با احساسات، مضامین و آهنگ‌ها نقاشی می‌کنند. در این دنیای تصویر محور، به جرات می توان گفت که تایپوگرافی سلاح مخفی شماست.

 

با در نظر گرفتن همه چیز، چالش واقعی زمانی شروع می شود که شما شروع به جستجوی فونت کنید. شما یا موارد خوب زیادی پیدا می کنید یا مواردی که به نظر می رسد با طراحی شما مرتبط باشد را پیدا نمی کنید. امروز شما در جای مناسب هستید.  ما بهترین فونت های اینستاگرام را کشف کردیم. فرقی نمی‌کند صفحه برندی را انتخاب کنید که دارای هویت است یا فضای شخصی را پرورش می‌دهید، فونت‌هایی را خواهید یافت که به شما کمک می‌کنند داستان خود را ترسیم کنند.

 

 

امیدواریم این مقاله برای شما ارزشمند واقع شده باشد، فراموش نکنید برای دسترسی و دانلود فونت های جذاب فارسی و انگلیسی دیگر این مجموعه، حتما نگاهی به مطلب بعدی ما با عنوان دانلود رایگان فونت های پرکاربرد فارسی بیاندازید یا اینکه کافیه کلمه دانلود فونت رو داخل سایت ما جستجو کنید.

[ad_2]

Source link

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *